MetalTabs.com - your source for Metal tabs
Home Forum What's New Submit a Tab FAQ Links Contact Us Link to Us


Go Back   MetalTabs.com Forum > Metal > Tours & Concerts
User Name
Password


Reply
 
Thread Tools
  #41  
Old 2004-05-18, 09:23
Def's Avatar
Def Def is offline
Master Killer
Alumni Staff
 
Join Date: Feb 2002
Location: Utrecht, The Netherlands
Posts: 11,372
sweet, are they the 'yet to be confirmed' band?

Doc, that fucking sucks dude!
Reply With Quote
  #42  
Old 2004-05-18, 10:00
Exodus666 Exodus666 is offline
Supreme Metalhead
 
Join Date: Apr 2003
Location: Belgium
Posts: 722
No they are already confirmed methinks...

There are 5 more bands to be confirmed (all according to Large mag)
__________________
Reply With Quote
  #43  
Old 2004-05-18, 15:05
The Doctor's Avatar
The Doctor The Doctor is offline
Denimwearinghillbilly
Forum Leader
 
Join Date: Jul 2002
Location: Bladel, Holland
Posts: 6,806
Send a message via Yahoo to The Doctor
isnt there some local bands competition?

You should do it with Rotzicht, BWUHAHAHA
Reply With Quote
  #44  
Old 2004-05-18, 15:32
Exodus666 Exodus666 is offline
Supreme Metalhead
 
Join Date: Apr 2003
Location: Belgium
Posts: 722
Quote:
Originally Posted by The Doctor
isnt there some local bands competition?

You should do it with Rotzicht, BWUHAHAHA


why don't you sod off mate

and how the fuck do you know Rotzicht? But the band is on non-active for the moment. yes there is a local bands competition... goddamn Rock Tribune shit elected the 5 nominates... there are STONERbands in the fucking finals

not that Cowboys& Aliens suck but it's a METALmeeting
__________________
Reply With Quote
  #45  
Old 2004-05-18, 16:49
Def's Avatar
Def Def is offline
Master Killer
Alumni Staff
 
Join Date: Feb 2002
Location: Utrecht, The Netherlands
Posts: 11,372
fuck that shit, bring the metal!
Reply With Quote
  #46  
Old 2004-05-19, 01:15
Darkenelf's Avatar
Darkenelf Darkenelf is offline
Supreme Metalhead
 
Join Date: Mar 2002
Location: the cold north
Posts: 625
I'm glad im on vacation, bu't it's a shame I have to miss "Slipknot" by now

* BIG GRIN *
__________________
VIKING/FOLK METAL SITE
http://www.vikingblood.net/

Join the hordes!!
Reply With Quote
  #47  
Old 2004-05-19, 06:04
Exodus666 Exodus666 is offline
Supreme Metalhead
 
Join Date: Apr 2003
Location: Belgium
Posts: 722
Quote:
Originally Posted by Def
fuck that shit, bring the metal!


Yep... finals are 22nd of May

Let's hope In-Quest or Thurisaz wins this shit... Like both of em.
__________________
Reply With Quote
  #48  
Old 2004-05-22, 07:00
Nothingface4TehWin Nothingface4TehWin is offline
Senior Metalhead
 
Join Date: May 2004
Posts: 138
ive seen alot of them, but i'd just go to see motorhead again - best live band i've ever seen
__________________
The Black Hand of Set - Nile (summarised)
Somebody ate our dad, we will throw rocks at him from the sky, and put black ants in his air vents. You will make me so mad that I spurt out black semen into your mouth. I will use a megaphone to tell you I'm angry, then hit the air with a hammer, while standing on snakes. I call the grim reaper to cut open his head and eat his brain like in the film Hannibal, then cut his throat and stab his chest with scorpians.
Oh Kali
Oh Sekhmet
Oh Dagon.
Reply With Quote
  #49  
Old 2004-05-22, 14:52
Def's Avatar
Def Def is offline
Master Killer
Alumni Staff
 
Join Date: Feb 2002
Location: Utrecht, The Netherlands
Posts: 11,372
Quote:
Originally Posted by Exodus666
Yep... finals are 22nd of May

Let's hope In-Quest or Thurisaz wins this shit... Like both of em.

yeah, In-Quest is fucking cool, on goodlife too (good label!)

motorhead live is fucking loud but good? lol tastes differ
Reply With Quote
  #50  
Old 2004-05-22, 18:43
The Doctor's Avatar
The Doctor The Doctor is offline
Denimwearinghillbilly
Forum Leader
 
Join Date: Jul 2002
Location: Bladel, Holland
Posts: 6,806
Send a message via Yahoo to The Doctor
Quote:
Originally Posted by Nothingface4TehWin
best live band i've ever seen

Hell yeah!

Let's hope they bring the bomber out again on that tour (and saxon the eagle)
Reply With Quote
  #51  
Old 2004-05-25, 07:56
Exodus666 Exodus666 is offline
Supreme Metalhead
 
Join Date: Apr 2003
Location: Belgium
Posts: 722
holy motherfuck

What the fuck.

The next couples play at the same time and I love to see them both

Malevolent Creation - Shadows Fall
Dimmu Borgir - Hatebreed
Cradle of Filth - Agnostic Front

yeah yeah I still like CoF's old work so stfu about that.

anyway the dual gig system sucks.
__________________
Reply With Quote
  #52  
Old 2004-05-25, 16:02
Def's Avatar
Def Def is offline
Master Killer
Alumni Staff
 
Join Date: Feb 2002
Location: Utrecht, The Netherlands
Posts: 11,372
yeah, same stuff last year.

who's going to Anthrax this July? 22th... in Utrecht, Tivoli
Reply With Quote
  #53  
Old 2004-05-26, 06:34
The Doctor's Avatar
The Doctor The Doctor is offline
Denimwearinghillbilly
Forum Leader
 
Join Date: Jul 2002
Location: Bladel, Holland
Posts: 6,806
Send a message via Yahoo to The Doctor
sure, if i had the money and the transport
Reply With Quote
  #54  
Old 2004-05-26, 09:11
Def's Avatar
Def Def is offline
Master Killer
Alumni Staff
 
Join Date: Feb 2002
Location: Utrecht, The Netherlands
Posts: 11,372
its only 14 bucks or something, you poor fuck.

transport? take a train!
Reply With Quote
  #55  
Old 2004-05-26, 09:59
The Doctor's Avatar
The Doctor The Doctor is offline
Denimwearinghillbilly
Forum Leader
 
Join Date: Jul 2002
Location: Bladel, Holland
Posts: 6,806
Send a message via Yahoo to The Doctor
thats expensive man.

*takes out most recent banknote*

three euro fifty, fuck me
Reply With Quote
  #56  
Old 2004-05-26, 10:10
Def's Avatar
Def Def is offline
Master Killer
Alumni Staff
 
Join Date: Feb 2002
Location: Utrecht, The Netherlands
Posts: 11,372
hm, steal some from your mom, or take a loan you dont wanna miss anthrax!
Reply With Quote
  #57  
Old 2004-05-26, 11:46
The Doctor's Avatar
The Doctor The Doctor is offline
Denimwearinghillbilly
Forum Leader
 
Join Date: Jul 2002
Location: Bladel, Holland
Posts: 6,806
Send a message via Yahoo to The Doctor
got a point there mate, missed em in Rotterdam last year too. Damnit, but they play on wacken so that kinda makes it up.
Reply With Quote
  #58  
Old 2004-05-26, 15:13
brainsforbreakfast's Avatar
brainsforbreakfast brainsforbreakfast is offline
El Diablo sin pantalones
 
Join Date: Oct 2003
Location: Yggdrassyl
Posts: 4,321
Send a message via MSN to brainsforbreakfast
ahahaha my gf wants to see alice cooper at graspop
__________________
Quote:
Originally Posted by Darko
Quote:
Originally Posted by Requiem
Why would you sig that?
Why not? Why would you sig me saying that I hate you? I was serious there, too.


I'm in despair! The internet has left me in despair!
Reply With Quote
  #59  
Old 2004-05-26, 15:38
The Doctor's Avatar
The Doctor The Doctor is offline
Denimwearinghillbilly
Forum Leader
 
Join Date: Jul 2002
Location: Bladel, Holland
Posts: 6,806
Send a message via Yahoo to The Doctor
I was pretty amused last year to be honest.

only because eric singer was on drums hahaha
Reply With Quote
  #60  
Old 2004-05-26, 17:06
Def's Avatar
Def Def is offline
Master Killer
Alumni Staff
 
Join Date: Feb 2002
Location: Utrecht, The Netherlands
Posts: 11,372
alice cooper is a joke, but yeah that drumdude was way impressive.

school's out motherfuckers!
Reply With Quote
Reply


Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is Off
HTML code is Off
Forum Jump



All times are GMT -5. The time now is 05:24.


========

Contact Us | Privacy Policy | Disclaimer
Copyright © 2001-2009 MetalTabs.com. All Rights Reserved.
Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.