MetalTabs.com - your source for Metal tabs
Home Forum What's New Submit a Tab FAQ Links Contact Us Link to Us


Go Back   MetalTabs.com Forum > MetalTabs.com > Chit Chat
User Name
Password


 
Thread Tools
  #21  
Old 2003-12-04, 18:20
Dyldo's Avatar
Dyldo Dyldo is offline
Throbbing Member
Forum Leader
 
Join Date: Jul 2002
Location: Californeeway
Posts: 7,908
Send a message via AIM to Dyldo Send a message via MSN to Dyldo
Quote:
Originally posted by DELETE79
"Favorite bands: LiNkIn pArK, KoRn, dIsTuRbEd, cRaDlE Of fIlTh, mOrBiD aNgEls, u kno the metal shit "

Is it just me that think so?? Because i never thought that someone who like Morbid Angel could like Disturbed and Linkin Park too.
Maybe i'm to closed mind to understand.


I laughed when I read that. Its hard to believe that people can actually be that stupid, I bet its someone just fucking around.

I've got my flame gun set on high.
__________________
Check my band out:
facebook.com/deadheadroses
deadheadroses.bandcamp.com
deadheadrosesmusic.com
i'm so ronrey
Reply With Quote
  #22  
Old 2003-12-04, 18:45
atifman atifman is offline
Forum Leader
Forum Leader
 
Join Date: Jul 2001
Location: .
Posts: 2,934
i haven't rated anything in a long ass time, so it wasn't me who rated the last RTT

and this really is one of the worst rtt titles ever
You gotta be creative with this shit man, people dont' post in RTT's that don't have FESTIVE titles. It's not the same.

and i had something witty planned too (not to do with any bands), oh well, i guess we'll have to wait til next RTT


y'all fuck goats.
__________________
.
Reply With Quote
  #23  
Old 2003-12-04, 19:35
memnoch's Avatar
memnoch memnoch is offline
The Devil
Alumni Staff
 
Join Date: Aug 2001
Location: Banging your girlfriend.
Posts: 2,541
Send a message via ICQ to memnoch Send a message via AIM to memnoch Send a message via MSN to memnoch
I got nothing.

Farts are relaxing, despite the smell.
__________________
Through me you pass into the city of woe
Through me you pass into eternal pain
Through me among the people lost for ay
Justice the founder of my fabric moved
To rear me was the task of power divine
Supremest wisdom, and primeval love
Before me things create were none, save things
Eternal, and eternal I endure
All hope abandon, ye who enter here

Against the concert of the Immortals he cannot stand alone.
Reply With Quote
  #24  
Old 2003-12-04, 19:54
Corpsevomit98's Avatar
Corpsevomit98 Corpsevomit98 is offline
Post-whore
 
Join Date: Nov 2003
Location: In the midst of the unholy
Posts: 1,293
Send a message via AIM to Corpsevomit98
Quote:
Originally posted by memnoch
I got nothing.

Farts are relaxing, despite the smell.


Yeah they really are, except when you get a wet one and shit your pants. aha
__________________
If im not back in 15 minutes...
Wait longer
Reply With Quote
  #25  
Old 2003-12-04, 20:09
powersofterror's Avatar
powersofterror powersofterror is offline
I am a tax on the world..
Forum Leader
 
Join Date: Mar 2002
Location: pizza with a shit on it!
Posts: 7,994
Nothin' like waking up to a wet fart, then running to the toilet holding your pants so the butt juice doesn't leak to the floor.
__________________
Man, I get real sweaty after I wack my dong. Yeah, cause I headbang while I do, and I can't really "Jump" (haha ) like VanHalen in a dorm room, so I just walk back and forth....haha a couple days ago I was jumping up and down on my bed, with my pants down and my roommate came in when I wasn't looking, hahaha.


This is my band's page
http://www.myspace.com/ferocitydentontx
Reply With Quote
  #26  
Old 2003-12-04, 20:24
The True Dissection's Avatar
The True Dissection The True Dissection is offline
Senior Metalhead
Banned
 
Join Date: Nov 2003
Location: The Set of "Family Ties"
Posts: 111
Send a message via AIM to The True Dissection Send a message via Yahoo to The True Dissection
Um, im sure thats all you there, Powers
Reply With Quote
  #27  
Old 2003-12-04, 20:27
Corpsevomit98's Avatar
Corpsevomit98 Corpsevomit98 is offline
Post-whore
 
Join Date: Nov 2003
Location: In the midst of the unholy
Posts: 1,293
Send a message via AIM to Corpsevomit98
Yeah, i have my bad days.
__________________
If im not back in 15 minutes...
Wait longer
Reply With Quote
  #28  
Old 2003-12-04, 21:47
soulterashaun soulterashaun is offline
Senior Metalhead
 
Join Date: Aug 2002
Location: Smells like cheese.
Posts: 323
Send a message via AIM to soulterashaun
My friend can suck air up his ass and make it fart........although he gets a "farting" effect when he sucks it in too, so its more like two farts.



I hate him.

Only because I want that talent.
__________________
I used to come here a lot.
Reply With Quote
  #29  
Old 2003-12-04, 22:12
Dyldo's Avatar
Dyldo Dyldo is offline
Throbbing Member
Forum Leader
 
Join Date: Jul 2002
Location: Californeeway
Posts: 7,908
Send a message via AIM to Dyldo Send a message via MSN to Dyldo
I bet hes already goin places.
__________________
Check my band out:
facebook.com/deadheadroses
deadheadroses.bandcamp.com
deadheadrosesmusic.com
i'm so ronrey
Reply With Quote
  #30  
Old 2003-12-04, 22:14
societys finest's Avatar
societys finest societys finest is offline
Supreme Metalhead
 
Join Date: Nov 2002
Location: on the sunny side of hell,,,,,,,texas
Posts: 832
Send a message via AIM to societys finest Send a message via Yahoo to societys finest
Quote:
Originally posted by soulterashaun
My friend can suck air up his ass and make it fart........although he gets a "farting" effect when he sucks it in too, so its more like two farts.



I hate him.

Only because I want that talent.


i bet the ladys are all over him
Reply With Quote
  #31  
Old 2003-12-04, 22:15
powersofterror's Avatar
powersofterror powersofterror is offline
I am a tax on the world..
Forum Leader
 
Join Date: Mar 2002
Location: pizza with a shit on it!
Posts: 7,994

Whoa, my roommate's girlfriend is pregnant!......good lord....and they were half joking when they told me they want me to be their godfather....HALF!!!!
What do you SAY to something like that!! These kids have known each other for a little more than a month....atleast they're over 18. But god damn...talk about sooooon....shesh.
__________________
Man, I get real sweaty after I wack my dong. Yeah, cause I headbang while I do, and I can't really "Jump" (haha ) like VanHalen in a dorm room, so I just walk back and forth....haha a couple days ago I was jumping up and down on my bed, with my pants down and my roommate came in when I wasn't looking, hahaha.


This is my band's page
http://www.myspace.com/ferocitydentontx
Reply With Quote
  #32  
Old 2003-12-04, 22:29
metal=life's Avatar
metal=life metal=life is offline
Post-whore
 
Join Date: Jul 2002
Location: pretty damn close to Cephalic Carnage.
Posts: 3,648
Send a message via Yahoo to metal=life
So be a godfather. I think I got this chick pregnant. She emailed me when she moved back to chicago a few months later saying she was pregnant. Could be a joke or not but it sucked. But she said she was on birth control at the time so I don't know.
__________________
I swear to Drunk I'm not god
---------------------------------
CEPHALIC FUCKING CARNAGE


------D---
------E---
------A---
---METAL
------H---

"One day we all will die, a cliched fact of life."
Pantera - I'm Broken
Reply With Quote
  #33  
Old 2003-12-04, 22:54
powersofterror's Avatar
powersofterror powersofterror is offline
I am a tax on the world..
Forum Leader
 
Join Date: Mar 2002
Location: pizza with a shit on it!
Posts: 7,994
To me it's kind of a downer, in the event of their death.....
__________________
Man, I get real sweaty after I wack my dong. Yeah, cause I headbang while I do, and I can't really "Jump" (haha ) like VanHalen in a dorm room, so I just walk back and forth....haha a couple days ago I was jumping up and down on my bed, with my pants down and my roommate came in when I wasn't looking, hahaha.


This is my band's page
http://www.myspace.com/ferocitydentontx
Reply With Quote
  #34  
Old 2003-12-04, 23:38
memnoch's Avatar
memnoch memnoch is offline
The Devil
Alumni Staff
 
Join Date: Aug 2001
Location: Banging your girlfriend.
Posts: 2,541
Send a message via ICQ to memnoch Send a message via AIM to memnoch Send a message via MSN to memnoch
I would decline being a godfather. Most likely they will not end up staying together, just like 99.99999999999999999% of other teen pregnancies.

Instead i would laugh at their misfortune, which isn't really a misfortune, more of a stupid teenage accident that could have easily have been prevented.

"Haha, stupid kids."

That's what i would say. Then i would laugh some more, and maybe even punch her stomach.


Scratch the last part. I'd just laugh.
__________________
Through me you pass into the city of woe
Through me you pass into eternal pain
Through me among the people lost for ay
Justice the founder of my fabric moved
To rear me was the task of power divine
Supremest wisdom, and primeval love
Before me things create were none, save things
Eternal, and eternal I endure
All hope abandon, ye who enter here

Against the concert of the Immortals he cannot stand alone.
Reply With Quote
  #35  
Old 2003-12-04, 23:46
powersofterror's Avatar
powersofterror powersofterror is offline
I am a tax on the world..
Forum Leader
 
Join Date: Mar 2002
Location: pizza with a shit on it!
Posts: 7,994
I hear that, renagade. heh.
Yeah, I think it'd be better if I not say anything, ....maybe they'll forget..
I just want to get laid and be immature the rest of my living days....
__________________
Man, I get real sweaty after I wack my dong. Yeah, cause I headbang while I do, and I can't really "Jump" (haha ) like VanHalen in a dorm room, so I just walk back and forth....haha a couple days ago I was jumping up and down on my bed, with my pants down and my roommate came in when I wasn't looking, hahaha.


This is my band's page
http://www.myspace.com/ferocitydentontx
Reply With Quote
  #36  
Old 2003-12-05, 01:18
Stuff is Great's Avatar
Stuff is Great Stuff is Great is offline
Senior Metalhead
 
Join Date: Jul 2003
Location: Adelaide, Australia
Posts: 220
You may change your tune when you come face to face with the kinds of females that want to get laid and be immature the rest of THEIR living (& wrinkling & boozing)days...
__________________
Yeah! Fool! Damn. Yeah.
Reply With Quote
  #37  
Old 2003-12-05, 03:54
Def's Avatar
Def Def is offline
Master Killer
Alumni Staff
 
Join Date: Feb 2002
Location: Utrecht, The Netherlands
Posts: 11,372
pfffft. retards, use a fucking rubber.

ESPECIALLY if you wanna get laid the rest of your living days and not die of some nasty dickdisease.
Reply With Quote
  #38  
Old 2003-12-05, 06:11
The True Dissection's Avatar
The True Dissection The True Dissection is offline
Senior Metalhead
Banned
 
Join Date: Nov 2003
Location: The Set of "Family Ties"
Posts: 111
Send a message via AIM to The True Dissection Send a message via Yahoo to The True Dissection
Theres always THAT, Def.
Reply With Quote
  #39  
Old 2003-12-05, 06:55
brainsforbreakfast's Avatar
brainsforbreakfast brainsforbreakfast is offline
El Diablo sin pantalones
 
Join Date: Oct 2003
Location: Yggdrassyl
Posts: 4,321
Send a message via MSN to brainsforbreakfast
Quote:
Originally posted by DELETE79
"Favorite bands: LiNkIn pArK, KoRn, dIsTuRbEd, cRaDlE Of fIlTh, mOrBiD aNgEls, u kno the metal shit "



metal shit? he means shit metal
__________________
Quote:
Originally Posted by Darko
Quote:
Originally Posted by Requiem
Why would you sig that?
Why not? Why would you sig me saying that I hate you? I was serious there, too.


I'm in despair! The internet has left me in despair!
Reply With Quote
  #40  
Old 2003-12-05, 08:58
The Doctor's Avatar
The Doctor The Doctor is offline
Denimwearinghillbilly
Forum Leader
 
Join Date: Jul 2002
Location: Bladel, Holland
Posts: 6,806
Send a message via Yahoo to The Doctor
notice the morbid angel use in plural
Reply With Quote


Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is Off
HTML code is Off
Forum Jump



All times are GMT -5. The time now is 20:49.


========

Contact Us | Privacy Policy | Disclaimer
Copyright © 2001-2009 MetalTabs.com. All Rights Reserved.
Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.