MetalTabs.com - your source for Metal tabs
Home Forum What's New Submit a Tab FAQ Links Contact Us Link to Us


Go Back   MetalTabs.com Forum > MetalTabs.com > Feedback
User Name
Password


Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rating: Thread Rating: 1 votes, 5.00 average.
  #1  
Old 2003-04-04, 15:33
Jarhead
Guest
 
Posts: n/a
New Forums

I was just sittin in school and I thought up of some new forums. Ummmm yea here I go:

Band bashing: Forum specifically for hating bands so the whiny crap doesn't clog up the intelligent conversation

Maybe different forums for each genre so it tone down the black metal hating and black metal owns ye all stuff.

And just wondering, but isn't there a way to make it so you can't post a new topic unless you've replied to others a number of times? Definatly help stop the spamming.

So yep...theres my day's education.
Reply With Quote
  #2  
Old 2003-04-04, 22:00
corroded's Avatar
corroded corroded is offline
Post-whore
 
Join Date: Dec 2002
Location: the putrefying road in the nineteenth extremity
Posts: 1,309
Send a message via MSN to corroded
i'd say one forum for all topics like this that need to be LOCKED !!!
__________________
I, Himself - An asshole's gotta do what an asshole's gotta do!!!
Reply With Quote
  #3  
Old 2003-04-06, 09:29
Jarhead
Guest
 
Posts: n/a
you're just pissed my ideas are better than yours!
Reply With Quote
  #4  
Old 2003-04-06, 09:45
Def's Avatar
Def Def is offline
Master Killer
Alumni Staff
 
Join Date: Feb 2002
Location: Utrecht, The Netherlands
Posts: 11,372
both your ideas suck. mine's better.

let's drink a beer and piss over this topic!

Reply With Quote
  #5  
Old 2003-04-06, 09:49
Jarhead
Guest
 
Posts: n/a
zipzipzip i dont wanna hear it
Reply With Quote
  #6  
Old 2003-04-07, 07:45
The Doctor's Avatar
The Doctor The Doctor is offline
Denimwearinghillbilly
Forum Leader
 
Join Date: Jul 2002
Location: Bladel, Holland
Posts: 6,806
Send a message via Yahoo to The Doctor
band bashing is fucking useless, close this shit.
Reply With Quote
  #7  
Old 2003-04-07, 09:43
metal=life's Avatar
metal=life metal=life is offline
Post-whore
 
Join Date: Jul 2002
Location: pretty damn close to Cephalic Carnage.
Posts: 3,648
Send a message via Yahoo to metal=life
Quote:
Originally posted by *Def-Fx*
both your ideas suck. mine's better.

let's drink a beer and piss over this topic!



Sounds good to me. Reminds me of last night...I got a little wasted and pissed in an elevator then my friend Laura stepped in it.....sucks to be her.
__________________
I swear to Drunk I'm not god
---------------------------------
CEPHALIC FUCKING CARNAGE


------D---
------E---
------A---
---METAL
------H---

"One day we all will die, a cliched fact of life."
Pantera - I'm Broken
Reply With Quote
  #8  
Old 2003-04-09, 21:51
metal=life's Avatar
metal=life metal=life is offline
Post-whore
 
Join Date: Jul 2002
Location: pretty damn close to Cephalic Carnage.
Posts: 3,648
Send a message via Yahoo to metal=life
YAY! I'm no longer gigi!!!!!
__________________
I swear to Drunk I'm not god
---------------------------------
CEPHALIC FUCKING CARNAGE


------D---
------E---
------A---
---METAL
------H---

"One day we all will die, a cliched fact of life."
Pantera - I'm Broken
Reply With Quote
Reply


Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is Off
HTML code is Off
Forum Jump



All times are GMT -5. The time now is 15:40.


========

Contact Us | Privacy Policy | Disclaimer
Copyright © 2001-2009 MetalTabs.com. All Rights Reserved.
Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.