MetalTabs.com - your source for Metal tabs
Home Forum What's New Submit a Tab FAQ Links Contact Us Link to Us


Go Back   MetalTabs.com Forum > Search Forums
User Name
Password


Showing results 1 to 11 of 11
Search took 0.00 seconds.
Search: Posts Made By: ana007
Forum: Gear & Recording 2011-08-23, 17:36
Replies: 2
Views: 740
Posted By ana007
Help with getting the tone I want out of my Mesa Boogie Dual Rectifier

Hey guys, I've been playing guitar for 8 years now but when it comes to getting the tone and stuff I want I have no idea where to start. I'm pretty bad with hearing the slight differences all the...
Forum: Tab Questions & Requests 2011-07-21, 04:28
Replies: 4
Views: 1,136
Posted By ana007
Thanks, it has the tab!

Thanks, it has the tab!
Forum: Tab Questions & Requests 2011-07-12, 12:58
Replies: 4
Views: 1,136
Posted By ana007
Suffocation Guitar Tab Request

I have been looking everywhere for a suffocation tab for guitar, for the song "bind, torture, kill". Someone please tab this out for me!!! Thanks!
Forum: Tours & Concerts 2010-08-27, 13:44
Replies: 35
Views: 3,278
Posted By ana007
I saw this show when they played in Canada (NS),...

I saw this show when they played in Canada (NS), and it was sweet. I didn't see slayer when they came here in 2004 or whatever so I don't have a good comparison, but yeah Tom didn't seem to be...
Forum: Chit Chat 2010-08-27, 13:41
Replies: 5,008
Views: 145,380
Posted By ana007
I just bought a 50% off a 3 year membership at a...

I just bought a 50% off a 3 year membership at a local MMA gym. I've always liked and done martial arts since I was a kid, but I hate how big MMA is now (UFC), it's all about money :(.

Tonight I'm...
Forum: Tab Questions & Requests 2010-08-27, 13:34
Replies: 2
Views: 1,394
Posted By ana007
Yay! I have guitar pro btw. Thanks for finding me...

Yay! I have guitar pro btw. Thanks for finding me this I must have missed it!
Forum: Chit Chat 2010-08-23, 21:20
Replies: 674
Views: 21,486
Posted By ana007
I'm heading back to university in September....

I'm heading back to university in September. Doing a bachelor of Science degree, hoping to major or honors in Biology. My life sucks. :sickface:
Forum: Tab Questions & Requests 2010-08-23, 21:17
Replies: 2
Views: 1,394
Posted By ana007
Hypocrisy's Weed out the Weak Guitar Tab?

I've looked for this tab and I can't find it anywhere. Can anyone tab it out for guitar? Thanks. :)
Forum: Guitar Zone 2010-08-23, 21:07
Replies: 22
Views: 7,962
Posted By ana007
yeah, I definitely need to buy a guitar that...

yeah, I definitely need to buy a guitar that doesn't have a floyd rose bridge locking system thing. Such a pain in the ass if you wanna change tunings! It's great to be in tune most of the time and...
Forum: Chit Chat 2010-08-23, 14:41
Replies: 1,426
Views: 40,094
Posted By ana007
I was joking around the other day about how I...

I was joking around the other day about how I need to move to Finland cause pretty much all the melodeath bands I listen to are from there and the 'best music' is from there IMO. My friend showed me...
Forum: Guitar Zone 2010-08-23, 14:35
Replies: 22
Views: 7,962
Posted By ana007
I use 10's in D and they feel great. They sound...

I use 10's in D and they feel great. They sound good too. I also find it hard playing lower gauge strings sometimes cause they feel kinda flimsy especially after using higher gauges, but I guess...
Showing results 1 to 11 of 11

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 03:16.


========

Contact Us | Privacy Policy | Disclaimer
Copyright © 2001-2009 MetalTabs.com. All Rights Reserved.
Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.