MetalTabs.com Forum

MetalTabs.com Forum (http://metaltabs.com/forum/index.php)
-   Chit Chat (http://metaltabs.com/forum/forumdisplay.php?f=14)
-   -   Gothic Fun (http://metaltabs.com/forum/showthread.php?t=6637)

slayme_returns 2003-06-18 06:56

Gothic Fun
 
They bring it on themselves, they really do.


http://www.zenial.nl/cgi-bin/viewfor?ID=iamshock&page=1


There's enough photoshop fun in there for weeks.

far_beyond_sane 2003-06-18 09:03

http://www.angelfire.com/scary/uglygoths/nerd.jpg

I AM TEH SC4RY! OMG!!!!111111111 PEOPLE WILL F33R MY L33T CORP53P41NT!!!1111111

That's hilarious :D

slayme_returns 2003-06-18 09:08

1 Attachment(s)
I love this one.

far_beyond_sane 2003-06-18 09:10

That picture is fat, black poetry.

The Doctor 2003-06-18 10:17

me=barfing:behead:

slayme_returns 2003-06-18 10:23

You mean like this?:sickface:

Tattered 2003-06-18 11:01

argh! i hate fat goths with sickly white faces.!:mad: :flame:

Def 2003-06-18 11:05

haha, goths are gay :)

Tattered 2003-06-18 11:07

goths make me feel sick, especially the marilyn manson ones, i just wanna puke all over them :sickface:

daggerfall 2003-06-18 13:11

Goth is gay...
Smoking to by the way...

BassBehemoth 2003-06-18 13:47

Quote:
Originally posted by daggerfall
Goth is gay...
Smoking to by the way...



Come on, low blow! :stoned:


Yeah, goths try and look dead so why don't we kill them..?:uzi: :angel:

DELETE79 2003-06-18 13:55

HAHA HILARIOUS...ESPECIALLY THE ONE WITH THE GIRL IN HIS ROOM BESIDE HIS BED WITH AN AVRIL LAVIGNE POSTER IN THE BACKROUND....

PATHETIC

Dyldo 2003-06-18 13:58

Hahaha how sad. I think this is a way for fat-and-or-ugly people to hide themselves. Not as funny as those pictures submitted (i think by you slayme) of the D&D guys playing in the park though, hilarious! :D:drunk:

slayme_returns 2003-06-18 14:12

Oh man, and that picture wasn't that great compared to the video. Remember that shit? I'm gonna see if I can find that thread.

slayme_returns 2003-06-18 14:13

Holy crap, this link for the video still works!

http://www.planetradio.net/ogre-battle.large.mpeg

memnoch 2003-06-18 14:44

I think it's rather funny how most female goths are fat and ugly, while the male goths are skinny and pathetic.

I guess it's evens out when theyr'e together though!:D

Dyldo 2003-06-18 14:47

Quote:
Originally posted by slayme_returns
Holy crap, this link for the video still works!

http://www.planetradio.net/ogre-battle.large.mpeg


Hahahahaha thanks for diggin that up, I had tottaly forgoten about it.

"Lightning bolt! Lightning bolt! Lightning bolt! Sleep! Lightning bolt! Lightning bolt!!"

societys finest 2003-06-18 16:45

Quote:
Originally posted by BassBehemoth

Yeah, goths try and look dead so why don't we kill them..?:uzi: :angel:



lol!



Quote:
haha, goths are gay

:beer:

MetalPoldi 2003-06-18 17:15

Whoooooooooo.
Now i can't sleep. I'm to scared.


Just great!!! :D :D :D

killingismybiz 2003-06-18 18:30

HAHAHA!

The one hugging the stone made me laugh. A lot. Most of those goths reminded me of mimes! Hehe.

:D


All times are GMT -5. The time now is 13:36.

Powered by: vBulletin Version 3.0.3
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.