MetalTabs.com Forum

MetalTabs.com Forum (http://metaltabs.com/forum/index.php)
-   Chit Chat (http://metaltabs.com/forum/forumdisplay.php?f=14)
-   -   RTT #14: Kiss Santa's Rosy Red Ass (http://metaltabs.com/forum/showthread.php?t=4376)

Gigantic Penis 2002-12-19 20:29

songs i wanna learn:

"Nightrider" theme, on keyboard

"Peanuts" Christmas song on Piano

"Beverly Hills Cop" keyboard action music

walpurgis 2002-12-19 21:05

That Beverly Hills Cop thing would be awesome :)

Gigantic Penis 2002-12-19 21:06

Quote:
Originally posted by walpurgis
That Beverly Hills Cop thing would be awesome :)


yeah, if i can learn that, the local clubs better watch out!

mrweijia 2002-12-19 21:29

i wanna learn the x-men theme! form the cartoon, that was an awesome show

WOLVERINE OWNS

CtHuLhU DaWn 2002-12-20 05:22

I know the DBz theme

powersofterror 2002-12-20 16:37

Quote:
Originally posted by mrweijia
i wanna learn the x-men theme! form the cartoon, that was an awesome show

WOLVERINE OWNS


i can play it, its easy, all you have to do is look in the internet.
i can also play the theme from:
king of the hill
the simpsons
helloween
the exorcist
tales from the crypt
twilight zone(oh, god :p :rolleyes: )

and totally off subject, i like the song read between the lies, by slayer
it would sound awesome if he growled:vampire:

mrweijia 2002-12-20 19:37

you gotta send me the tab. i dont care how easy it is, it sounds so cool.

reign in blood 2002-12-20 20:15

isn't that weird that bands use themes from t.v and movies for intro's to songs. death did The theme to Halloween 4 for THE PHILOSOPHER and the charlie's angel theme for PULL THE PLUG, and obscenity used the intro from resident evil the game for one of their songs. :smash: :smash: :smash: :smash: :smash: :smash: :smash: :smash: :smash: :smash: :smash: :smash: :smash: :smash: :smash: :smash: :smash:

Father Death 2002-12-21 00:14

...when my life is finally taken from me, i will give light to the dark, as will you all, if you join me in my quest...

warnerve92 2002-12-21 00:17

I know quite a few tunes from Star Wars. The Bond theme is also tres cool.

slayme_returns 2002-12-21 00:54

I think the word "Poetry" should be taken out of the title of the Poetry/Lyrical forum. Jesus effing Christ.

Def 2002-12-21 06:34

hehe yeah I saw your correction on someone's grammar hehe...

I posted some poetry kinda stuff last week but nobody checked it out I guess :(

I can play most theme songs, it's pretty easy on bass, the Hawai 5-0 theme owns though :p

metalchick666 2002-12-21 10:32

Quote:
Originally posted by *Def-Fx*
it's pretty easy on bass

ANYTHING is easy on bass!

Katham 2002-12-21 11:57

Nnaaaaah... Try to play some early Neurosis.

walpurgis 2002-12-21 13:09

Quote:
Originally posted by metalchick666
ANYTHING is easy on bass!


You're lucky that you didn't say that in Bass Zone, I'd have probably deleted it :rolleyes:

By the way, where the hell have you been Katham?

killingismybiz 2002-12-21 14:12

the simpson theme would be cool to learn... also at school we were watching this drug movie and it had this cool riff using a bass, it kind of had bluesy thing going on. Regarding whatever we're talking about ...

Christmas is the devil's holiday! Just look how easily Santa Claus turns into ... (dun dun dun) SATAN CLAWS! Ah. Yes, its very true and Satan eats your soul everytime you give him a cookie. Its how he does it. So why DOES Satan give you presents? Its to reward you for your bad deeds and to make you indebt to him for the rest of your sad... sad lives. Thats why most parents end up telling you that Santa doesnt exsist so they can save your pathic half eaten souls...

PST 88 2002-12-22 02:28

I think the word "Lyrical" should be taken off, too. It should be called "Post Your Crap Here."

Tattered 2002-12-22 06:32

Quote:
Originally posted by metalchick666
ANYTHING is easy on bass!


Oh yeah? try learning metallica - anesthesia (pulling teeth) in a hour .

And you obviously havent heard any of billy sheehans stuff.

Def 2002-12-22 08:05

Quote:
Originally posted by metalchick666
ANYTHING is easy on bass!


you knew you're gonna get shit thrown at you for that remark didn't you?

it's a pretty stupid remark, I'm sure you have never heard Level 42 then.

walpurgis 2002-12-22 13:19

...and I'd be willing to bet that Flea and Stu Hamm could play circles around half the bassists And guitarists here.


All times are GMT -5. The time now is 22:56.

Powered by: vBulletin Version 3.0.3
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.