MetalTabs.com Forum

MetalTabs.com Forum (http://metaltabs.com/forum/index.php)
-   Tours & Concerts (http://metaltabs.com/forum/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Hellfest 2009 (http://metaltabs.com/forum/showthread.php?t=42968)

Hidrio 2009-01-06 23:27

Hellfest 2009
 
Here we go again...

http://userserve-ak.last.fm/serve/_/17671125.jpg

likely to be the highlight of the year for me again

MetalThrashingMad 2009-01-07 16:38

Still got a spot open on that couch we mentioned before? :D

The Doctor 2009-01-07 16:52

that is a sick fucking lineup. mad sin, the business, sacred reich, anthrax, manowar, sab. damn

Wolfsherz 2009-01-07 17:37

THE WIZAAAAAAAA'D

Pr0az 2009-01-07 18:08

Wouldn't mind going my self.

guitar_demon 2009-01-07 18:16

pretty killer lineup indeed

MetalThrashingMad 2009-01-07 19:11

It's a fucking awesome lineup. Maybe better than Wacken.

guitar_demon 2009-01-07 19:51

much better id like to see about 13 of the bands at hellfest vs about 6 at wacken this year

The Doctor 2009-01-08 04:23

plus, wacken has turned into a great big pile of overcrowded shit

Wolfsherz 2009-01-08 04:42

Quote:
Originally Posted by The Doctor
plus, wacken has turned into a great big pile of overcrowded shit



Yeah but look at it this way: endless pit-opportunities!

Makes waiting for pizza a whole lot more fun.

moe_blunts 2009-01-08 10:31

Manowar & Electric Wizard? Also, Aura Noir would be interesting just to see Carl-Michael Eide.

Mad Sin is a psychobilly band........


Damn, what an eclectic line-up. Too bad I'm not French..... :rolleyes:

Hidrio 2009-01-08 13:38

MTM: I wasn't planning on taking a couch but there's plenty of room in a French field. :)

The next announcement is Jan 16th and I've heard it's going to be a more "brutal" set of bands.

I'm about 75% sure Obituary, Deicide, Bonded by Blood, Motley Crue, Forged in Flames and Terror (Fra?) are going to be confirmed with the above announcement. I'm shitting in anticipation.

It was actually the best 3 days of my life last year.

Quote:
Originally Posted by The Doctor
plus, wacken has turned into a great big pile of overcrowded shit

That's the main reason we're sticking with Hellfest, plus it's pretty close to home. The lineup since 2006 has been orgasm inducing.

Hidrio 2009-01-17 13:50

Second announcement

W.A.S.P. - GOJIRA - PENTAGRAM - DEICIDE - AMEBIX - EYEHATEGOD - DAGOBA - PESTILENCE - KINGDOM OF SORROW - COALESCE - GIRLSCHOOL - VOLBEAT - ADAGIO - KATAKLYSM - MOONSORROW - SOILENT GREEN - KEEP OF KALESSIN - NACHTMYSTIUM - TAAKE - VISION OF DISORDER - KICKBACK - BLOODCLOT - BETRAYED - SLAPSHOT - TERROR - JARBOE - UFOMAMMUT - ABORTED - BLACK DALHIA MURDER - DESPISED ICON - AUGUST BURN RED - ORAKLE - BLOCKHEADS - BRING ME THE HORIZON

Wolfsherz 2009-01-17 15:56

BRING ME THE FUCKIN' HORIZON!?

Hidrio 2009-01-17 19:37

FUCKIN' SUCKS DOESN'T IT?

Too many shitty trendy deathxcorex bands like BDM, Whitechapel, Parkway Drive, Heaven Shall Bum, August Bums Red etc

I'm sure Deicide and Pestilence will make up for it though

The Doctor 2009-01-18 12:13

Eyehategod??

holy fucking jesus that is awesome

davie_gravy 2009-01-18 19:56

Man... I'd love to see Melechesch live.

Wolfsherz 2009-03-13 15:56

Dear Lord


I must see Deströyer 666 live, front row.

So yeah, who on this board was going fo sho' again?

The Doctor 2009-03-14 06:54

I was gonna go for shure, but that shit is right in the middle of exams, FUUUUUUUUUUCK.

I wanna see Eyehategod :sad:

drawn&quartered 2009-03-16 11:21

Quote:
Originally Posted by Wolfsherz
BRING ME THE FUCKIN' HORIZON!?



LOOOOOOOOL
:sickface:


All times are GMT -5. The time now is 22:57.

Powered by: vBulletin Version 3.0.3
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.