MetalTabs.com Forum

MetalTabs.com Forum (http://metaltabs.com/forum/index.php)
-   Guitar Zone (http://metaltabs.com/forum/forumdisplay.php?f=2)
-   -   Post all random guitar videos here! (http://metaltabs.com/forum/showthread.php?t=25922)

The Angry Hobbit 2005-12-16 23:16

:beer: :beer:

The Angry Hobbit 2005-12-17 02:09

HOLY SHIT!!! i just found a vid of Cacophony playing at some club in Japan!!! check this shit out.... Desert Island and Black Cat :eek:


http://video.google.com/videoplay?d...&q=jason+becker

garr1 2005-12-17 14:03

Quote:
Originally Posted by The Angry Hobbit
HOLY SHIT!!! i just found a vid of Cacophony playing at some club in Japan!!! check this shit out.... Desert Island and Black Cat :eek:


http://video.google.com/videoplay?d...&q=jason+becker


:eek: you rock :eek:

:beer:

The Angry Hobbit 2005-12-17 14:34

:homer:

DamageFan6984 2005-12-20 04:57

Heres the instructional part i guess to the Alexi vid.

http://video.google.com/videoplay?d...ildren+of+bodom

rapeandruin 2005-12-20 07:19

all hail death

http://video.google.com/videoplay?d...1503034&q=death
http://video.google.com/videoplay?d...4445593&q=death
http://video.google.com/videoplay?d...9912254&q=death
http://video.google.com/videoplay?d...8938714&q=death

behemoth
http://video.google.com/videoplay?d...9349790&q=death

http://video.google.com/videoplay?d...3433285&q=death <<haha fags especially the music fucking shit...
http://video.google.com/videoplay?d...39&q=hammerfall <this is just pathetic...not even trying to air guitar it...

yeah that is good i think?

Exodus666 2005-12-20 07:33

Don't know if this has been posted yet, awesome playing from the kid. Not sure if it's real or not though...

http://www.dumpalink.com/media/1134...esome_Guitarist

The Angry Hobbit 2005-12-21 01:39

Zakk Wylde national anthem at some hockey game!

http://video.google.com/videoplay?d...48&q=zakk+wylde

rapeandruin 2005-12-21 03:08

Quote:
Originally Posted by Exodus666
Don't know if this has been posted yet, awesome playing from the kid. Not sure if it's real or not though...

http://www.dumpalink.com/media/1134...esome_Guitarist


that guy ain't a kid...he is like 20+...still fucking good though

Quote:
Originally Posted by The Angry Hobbit
Zakk Wylde national anthem at some hockey game!

http://video.google.com/videoplay?d...48&q=zakk+wylde



sweet...

Cloaca 2005-12-21 03:12

This is just fucking brilliant.

http://video.google.com/videoplay?d...469704&q=guitar

garr1 2005-12-21 10:09

Quote:
Originally Posted by Cloaca



:eek: :eek: :eek:
:eek: :eek:
:eek:

Dahmers Fridge 2005-12-21 10:21

Quote:
Originally Posted by The Angry Hobbit
Zakk Wylde national anthem at some hockey game!

http://video.google.com/videoplay?d...48&q=zakk+wylde


Ha that's cool, I wish we could convince Bill Steer to do that at the start of the FA Cup game :D

ajtTMK1104 2005-12-21 20:01

Quote:
Originally Posted by Theoldman
X Japan - Weekend solo from the last live.
http://video.google.com/videoplay?d...50696&q=x+japan

Edit: Some japanese dude playing guitar
http://video.google.com/videoplay?d...198671&q=miyavi



that japanese dude is Miyavi. and i think this guitar thing he plays is awesome. anyone know anything about this song, or have any idea how to play it? im trying to find some more songs in this style.. if i find any ill get back to you guys. or if anyone knows of some more crazy acoustic songs like this i would like to check them out
thanks :)

YJM04 2005-12-21 20:20

Quote:
Originally Posted by The Angry Hobbit
HOLY SHIT!!! i just found a vid of Cacophony playing at some club in Japan!!! check this shit out.... Desert Island and Black Cat :eek:


http://video.google.com/videoplay?d...&q=jason+becker

fucking drunk singer

The Angry Hobbit 2005-12-22 20:24

Quote:
Originally Posted by Cloaca



:eek: i think all feeling of accomplishment that i ever had as a musician just died.... fuckin 8 year old chinese prodigies! im gonnna go cut my hands off now :bawling:

garr1 2005-12-22 21:05

http://video.google.com/videoplay?d...757997&q=guitar :eek:

The Angry Hobbit 2005-12-22 21:54

Quote:
Originally Posted by garr1



ive seen that before. those guys are pretty damn good. was that actually written out or were they just jamming?

garr1 2005-12-22 22:28

Quote:
Originally Posted by The Angry Hobbit
ive seen that before. those guys are pretty damn good. was that actually written out or were they just jamming?


the dude in the red is :eek:
but i think it does look a tiny bit planned before they went on camera :flame:

The Angry Hobbit 2005-12-22 22:33

yeah i figured that.... but im sure there is alot of improv as well

GoldenDan 2005-12-22 22:46

http://www.youtube.com/watch.php?v=...ch=3%20japanese

heres another movie with 3 japanese guys


All times are GMT -5. The time now is 14:32.

Powered by: vBulletin Version 3.0.3
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.