MetalTabs.com Forum

MetalTabs.com Forum (http://metaltabs.com/forum/index.php)
-   Chit Chat (http://metaltabs.com/forum/forumdisplay.php?f=14)
-   -   RTT #7...Cthulhu Dawn is a Crotchrobber! (http://metaltabs.com/forum/showthread.php?t=2592)

walpurgis 2002-07-28 22:11

RTT #7...Cthulhu Dawn is a Crotchrobber!
 
Blah!

slayme_returns 2002-07-28 22:16

atif, my sister thinks you're a strange guy.

walpurgis 2002-07-28 22:20

Well, my brother thinks he's a spy...

Hehe, I was the first one to say "fuck" in this thread :)

atifman 2002-07-28 22:20

well then, fuck her. :)

but seriously though, really?

atifman 2002-07-28 22:22

aw man, wally.......you didn't put a colon after the 7 in "RTT #7"
now that's gonna bother for me weeks to come, 'cause i'm so anal about everything, sometimes.

maybe i'll ask sane to fix it. :idea:

walpurgis 2002-07-28 22:23

Quit your brown-boy-bickering, Qwami, or I'll kill your camel :)

slayme_returns 2002-07-28 22:24

sorry atif, that was my feeble attempt at getting something else in your sig.





but you are a strange guy.

walpurgis 2002-07-28 22:25

Hehe, it's so easy...atif lets everyone in, just like my mom :)

atifman 2002-07-28 22:35

whaa?

slayme_returns 2002-07-28 22:59

I love people that can poke fun at their own mom.

atifman 2002-07-28 23:14

dang, now i gotta say something half-smart about slayme in my sig.........hmm..what to say

atifman 2002-07-28 23:15

Quote:
Originally posted by slayme_returns
I love people that can poke fun at their own mom.



i say to everybody that my mom reminds me of a cow. but i still love and respect her though.

atifman 2002-07-28 23:20

so do you love me now, slayme? :love:

slayme_returns 2002-07-28 23:29

always atif....always.

CtHuLhU DaWn 2002-07-29 05:23

Aww Guys i feel so loved :love:

hahaha

Katham 2002-07-29 06:10

Chutlu, you've got too long signature...:homer:

CtHuLhU DaWn 2002-07-29 06:47

YEah i wont add to it anymore, i love it, especially my hammer smash brigade!

And itn has the funniest quotes i've ever heard!

Katham 2002-07-29 07:56

You mean Sane's? :D

BTW, what the fuck is a pinnoy?

CtHuLhU DaWn 2002-07-29 08:02

Pinnoy!?
where the fuck do you see that matey? :)

And everything in my signature is funny, thats why i added it :D

Katham 2002-07-29 10:28

I don't know where did I see it, but it was interesting, so I memorized it.


All times are GMT -5. The time now is 15:56.

Powered by: vBulletin Version 3.0.3
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.