MetalTabs.com Forum

MetalTabs.com Forum (http://metaltabs.com/forum/index.php)
-   Chit Chat (http://metaltabs.com/forum/forumdisplay.php?f=14)
-   -   RTT #50:Atif and I are both sandniggers! (http://metaltabs.com/forum/showthread.php?t=11858)

CannibalXampire 2004-06-11 17:52

RTT #50: Here's to 15,000 of the most useless posts ever!
 
Weee

The Doctor 2004-06-11 17:53

meh

CannibalXampire 2004-06-11 17:54

Guess what I'm on! Wee!

The Doctor 2004-06-11 17:55

....ehm.......drugs???


whahaha, im on booze

CannibalXampire 2004-06-11 17:57

May be drugs...hmm
May be semen...who knows.

My nose knows!

Corpsevomit98 2004-06-11 18:04

Youll crash hard and ill laugh

Transient 2004-06-11 18:10

what a shitty title for such a momentous event.

here's to RTT 100

CannibalXampire 2004-06-11 18:13

clap clap clap wetard bus!

guitar_demon 2004-06-11 18:15

this is gonna get renamed

CannibalXampire 2004-06-11 18:16

I hope it's clever and humiliates me!!!

guitar_demon 2004-06-11 18:18

oh it will

CannibalXampire 2004-06-11 18:22

Good. Id just like to take this time to say my family is jewish, I say the words kike and nigger a lot, and I once thought I was gay.

FearFrost 2004-06-11 18:36

lol i looked at cannibal's location thing, and last night pat was saying "this here is bobzilla....." then after he got through the rest of the guys he said his name WAS rick james...

metal=life 2004-06-11 18:54

1 month without pot. Time to spark up :stoned:

FearFrost 2004-06-11 19:02

Wait a tick didn't you post something about smokeing pot like a week ago?

guitar_demon 2004-06-11 19:05

he probably lied about it

FearFrost 2004-06-11 20:55

agreed.

PantericA 2004-06-11 20:57

Lier lier pants on fire. :p

FearFrost 2004-06-11 20:59

Hanging By A Telephone Wire!!!

guitar_demon 2004-06-11 21:36

rollin down the hill in a...tire?


All times are GMT -5. The time now is 03:38.

Powered by: vBulletin Version 3.0.3
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.